Philips Lighting -ის მიერ ჩატარებულმა კვლევებმა გამოავლინა, რომ ადამიანები არასაკმარისად ზრუნავენ საკუთარი თვალების ჯანმრთელობაზე

გამოკითხულთა ნახევარზე მეტი განსაკუთრებულ ყურადღებას წონის კონტროლს და ფიტნესს უთმობს.

 

მოსკოვი, რუსეთი - Philips Lighting-მა - განათების სფეროში მსოფლიო ლიდერმა კომპანიამ გამოაქვეყნა გამოკვლევის შედეგები, რომლის თანახმადაც მსოფლიო მოსახლეობა არასაკმარის ყურადღებას უთმობს თვალების ჯანმრთელობაზე ზრუნვას. მიუხედავად იმისა, რომ ჩვენი ყოველდღიური ცხოვრების რეჟიმში პირდაპირ დამოკიდებულები ვართ  მხედველობაზე,  ფიტნესითა და გახდომის სურვილით მასიურმა გატაცებამ თვალების ჯანმრთელობაზე ზრუნვა მეორე ადგილზე გადაიტანა. 

 

Philips Lighting-მა გამოკვლევა 11 ქვეყნის 8000 წარმომადგენელის მონაწილეობით ჩაატარა. ეს ქვეყნებია: ჩინეთი, ჩეხეთი, საფრანგეთი, გერმანია, ინდონეზია, პოლონეთი, ესპანეთი, შვედეთი, ტაილანდი, თურქეთი და ამერიკის შეერთებული შტატები. გამოკვლევებამ გამოავლინა, რომ საშუალო სტატისტიკური ადამიანი დღეში 6 საათზე მეტს ატარებს ტელევიზორის ან კომპიუტერის ეკრანის წინ და ხშირად ეძაბება თვალები, თუმცა, ამის მიუხედავად, ადამიანების მხოლოდ 42% იყენებს დამზოგავ განათებას. ანალოგიურად, ახალი სანათის ყიდვისას, ადამიანების მხოლოდ 32% ითვალისწინებს თუ რამდენად კომფორტულია განათება მათი მხედველობისთვის. გამოკვლევებმა ასევე ცხადყო, რომ ადამიანები ჯანმრთელობისა და ზოგადი ფიზიკური მდგომარეობის მიხედვით პრიორიტეტს მხედველობას ნაკლებად ანიჭებენ. დღესდღეობით მოსახლეობის უმრავლესობა (68%) წონას და ფიზიკურ ფორმას ჯანმრთელობის მთავარ ინიდკატორად მიიჩნევს და მხოლოდ ერთი მესამედი (34%) აღიარებს  მხედველობას ადამიანის ზოგადი ჯანმრთელობის მაჩვენებლად. გარდა ამისა, გამოკითხულთა მხოლოდ ნახევარმა დაადასტურა, რომ მხედველობაზე ზრუნვა მათთვის თავის მოვლის სამი უმთავრესი მიმართულებიდან ერთ-ერთია, ხოლო 57% არ სტუმრობს ოფთალმოლოგს რეგულარულად.

5-დან მხოლოდ 2 ადამიანი ირჩევს განათებას, რომელიც თვალის ჯანმრთელობის შენარჩუნებას უწყობს ხელს.

 

 ხშირად ადამიანები თვალების ჯანმრთელობისა და განათების მჭიდრო ურთიერთკავშირის საკითხსარასერიოზულად უდგებიან: გამოკითხულთა 74% აღიარებს, რომ განათების ხარისხი გავლენას ახდენს მხედველობაზე, მაგრამ მხოლოდ 28% არის მზად, ფასის მიუხედავად, აირჩიოს სანათი, რომელიც კომფორტულია მათი თვალებისთვის. 66% აცხადებს მზადყოფნას გადაიხადოს მეტი ისეთ ნათურაში, რომელიც დადასტურებულად სასარგებლოა მხედველობისთვის, თუმცა, მხოლოდ 42% ახორციელებს ამას პრაქტკულად და ყიდულობს განათების საშუალებას, რომელიც მათი თვალებისთვის ბევრად მსუბუქად აღსაქმელია.

„განათების ხარისხი დაკავშირებულია არა მხოლოდ ნათურების გამძლეობასა და გრძელვადიანობასთან. ძალიან მნიშვნელოვანია, რომ მოცემულ განათებაზე არ მოხდეს თვალების დაძაბვა და ის  კომფორტული იყოს მხედველობისთვის“ - ამბობს როვენა ლი, Philips Lighting-ის BG LED ვიცე-პრეზიდენტი.

მეტი ინფორმაციის მიღება აღნიშნულ კლევასთან დაკავშირებით შეგიძლიათ მიიღოთ პრეს-რელიზში, ასევე, თანდართულ ინფოგრაფიკაში.

 

კომპანია Philips Lighting-ის შესახებ

 Philips Lighting (Euronext Amsterdam ticker: LIGHT) - განათების ტექნიკისა და განათების ინტეგრირებული სისტემების სფეროში ლიდერი საერთაშორისო კომპანია განათების დარგში მრავალპროფილურ მომსახურებას უწევს მომხმარებელს. კომპანიის მიერ შექმნილი ინოვაციური გადაწყვეტილებები  ახალ შესაძლებლობებს უხსნის ბიზნესს, ხოლო ადამიანებს ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესებაში ეხმარება.  Philips Lightingენერგო-ეფექტური შუქ-დიოდური სისტემების მიმართულებითგლობალურ ლიდერს წარმოადგენსგაყიდვებში, როგორც სამომხმარებლო, ასევე პროფესიონალურ სეგმენტში. ინტერნეტ-სივრცეში მეტიინტეგრაციის წყალობით Philips Lighting-მა შუქი იმ ინსტრუმენტადგადააქცია, რომლის საშუალებითაც სახლების, შენობების, სხვა ურბანული სივრცეების გარდასახვაა შესაძლებელი.

2017 წლისთვის კომპანიის გაყიდვებმა 7 მლრდ ევრო შეადგინა. Philips Lighting-ში სულ 32 000 თანამშრომელი მუშაობს, 70-ზე მეტი ქვეყნის ფარგლებში.

 

Philips Lighting - ის შესახებ სიახლეების მოძიება შეგიძლიათ ვებ-გვერდიდან http://www.newsroom.lighting.philips.com

ან ტვიტერის გვერდიდანhttps://mobile.twitter.com/Lighting_Press.